vrijdag 2 september 2016

S.V. Achterveld VR2 en VR1

Woensdagavond 31 augustus op het Kerstens Sportpark

Bekerwedstrijd: Achterveld VR2 - VVIJ VR1

Dames 2 heeft haar eerste bekerwedstrijd helaas met 1-4 verloren van VVIJ VR1. Na een 0-1 achterstand wist Vera de spanning terug te brengen door de gelijkmaker te maken. Zo heeft zij het laatste doelpunt van het vorige seizoen én het eerste doelpunt van het nieuwe seizoen op haar naam staan!

Na rust bleken de IJsselsteinse dames toch een maatje te groot en ondanks de strijd die Achterveld bleef leveren eindigde de wedstrijd in een 1-4 verlies.

Aanstaande zondag spelen de dames hun tweede bekerwedstrijd, uit tegen Domstad Majella.

Oefenwedstrijd Achterveld VR1 - FC Almere VR1

Dames 1 heeft de oefenwedstrijd tegen FC Almere VR1 met 2-1 gewonnen.

Ondanks dat de Almeerse meiden fanatiek en gedreven aan de wedstrijd begonnen, was het toch Dian die via een counter de bal prachtig het doel binnen schoot.

Kort na rust maakte Almere de gelijkmaker, waardoor Achterveld weer werd wakker geschut en eindelijk haar eigen spel wist op te pakken. Debby maakte haar rentree in het veld na een liesblessure. Ze was gelijk in topvorm en na een goed uitgespeelde aanval schoot zij de bal beheerst langs de keepster het doel in.

SVA bleek druk zetten en kreeg veel kans op een derde, vierde of vijfde treffer. De afronding was echter nog niet het je van het, en dus eindigde de wedstrijd in een 2-1 overwinning. En daarmee is ook de voorbereiding voor de competitie afgerond, deze start aanstaande zondag.