Aanwinsten herenselectie 2018-2019
woensdag 20 juni 2018

De overschrijvingstermijn is inmiddels verstreken, dus de herenselectie is definitief rond en bestaat uit 38 spelers. Voor Achterveldse begrippen zijn er veel mutaties geweest, wat natuurlijk veroorzaakt is door de overstap van de zondag naar de zaterdag.

Naast onze nieuwe hoofdtrainer Ferry Marks zijn er ook acht spelers nieuw bij onze vereniging gekomen om de selectie te versterken. Ferry heeft zich gisteren voorgesteld aan de selectie, die tevens kennis heeft kunnen maken met de nieuwe spelers.

De nieuwe spelers van SV Achterveld (op de foto van links naar rechts): Jelle Neumann (VV Scherpenzeel), Sven van Rossum (VV Valleivogels), Rudy Baalman (SC Hoevelaken), Miquel Scheek BZC '31), Gerben van Doorn (VV Valleivogels), Ferry Marks, Teun Izaks (VV Valleivogels), Rens Brand (VV Scherpenzeel).

Daarnaast komt ook Joost van de Heuvel (VV Hoevelaken) ons versterken.

Naast deze acht spelers die naar onze vereniging zijn gekomen, zijn er ook drie spelers uit de JO19-1 die de selectie komen versterken, te weten: Lenn Kollen, Jochem Mispelaar en Frank van Zevenbergen. Vanuit het huidige 4 elftal komen daarnaast Freddy Baalman, Tjeerd van Middelaar en Stephan van Ruitenbeek over naar de selectie.

Ferry vertelt zijn visie op het voetbal en zijn manier van trainen en coachen.