Nieuwe website SV Achterveld aangeboden door E-Force ICT.
woensdag 18 mei 2016

Vanaf heden is onze nieuwe website in de lucht. Deze website is opgemaakt en aangeboden door onze sponsor E-Force ICT.

Zoals u kunt zien is de site overzichtelijker en volledig mobiel vriendelijk (wat een behoorlijke vooruitgang is t.o.v. de oude site)!
De uitslagen van alle wedstrijden worden, zodra ze door de scheidsrechters in Sportlink zijn ingevuld, direct doorgelinkt naar de website. Zo zijn we altijd up-to-date!

E-Force ICT levert diensten op het gebied van webshops, website en maatwerk oplossingen. Ze hebben jarenlange kennis, ervaring en de passie om technisch hoogstaande oplossingen te maken, waarbij het een voorwaarde is dat het voor de ons als gebruiker eenvoudig in het gebruik is. Wij als voetbalvereniging zijn afhankelijk van onze vele vrijwilligers en sponsoren en daarom zeer blij dat E-Force ICT dit voor ons uit handen wil nemen!

E-Force ICT sponsort niet alleen onze website, ze willen graag ook andere ondernemers helpen. Wanneer een ondernemer/mede-sponsor van S.V. Achterveld een dienst bij hen afneemt, zullen zij samen met u iets terug doen voor onze vereniging. Een win-win-situatie dus!

Kijk voor het complete aanbod van E-Force ICT op hun website: www.e-force.nl.