Opbrengst Grote Clubactie. Verkopers bedankt!
zaterdag 24 december 2016

Onze pupillen zijn in oktober weer druk geweest met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie. In totaliteit is hierbij een bedrag van € 1.515,21 opgehaald voor onze vereniging! Een heel mooi bedrag wat we willen gebruiken voor onze jeugd. Op dit moment hebben we er nog geen bestemming voor. Ideeën zijn daarom welkom! Mocht je een idee hebben, laat het even weten en we gaan kijken of dit haalbaar is en we het geld daar eventueel voor kunnen gebruiken.

Alle lotenverkopers hebben als dank een kleinigheidje ontvangen. De twee topverkopers zijn extra in het zonnetje gezet. De Grote Clubactie is inmiddels onlosmakelijk verbonden aan Sanne Davelaar. Dit jaar is het voor de 3e keer dat we deze actie organiseren en is zij ook voor de 3e keer de topverkoopster!

topverkoperSannegroteclubactie.jpg

Topverkoopster Sanne Davelaar ontving een mooie SV Achterveld trainingstrui

Maar dit jaar kwam er voor Sanne concurrentie uit onverwachte hoek…… namelijk van de “pupil” van het 4e: Freddy Baalman. Hij heeft op een zondag zich aan iedere bezoeker in de kantine vastgeklampt en ze pas losgelaten wanneer ze een lot gekocht hadden. Mochten mensen dit als bedreigend ervaren hebben, dan bieden we bij deze hiervoor onze excuses aan….

Freddy.jpg

Freddy Baalman, de andere topverkoper!