Wim de Jong en Cees Hilhorst benoemd tot Erelid
zondag 3 januari 2016

Wim de Jong is op 18 augustus 1980 als penningmeester begonnen in het bestuur van S.V. Achterveld. Met bijna 35 jaar is Wim de langst zittende bestuurslid in de historie van onze vereniging!
Wim heeft 30 medebestuurder meegemaakten, waarvan vier voorzitters. Wim gaat nu wat betreft zijn bestuurstaken met een welverdiend pensioen. Hij blijft als vrijwilliger betrokken bij onze vereniging, als kantinemedewerker.

wim.jpg

Cees Hilhorst is in november 2000 als voorzitter van onze vereniging aan de slag gegaan. Na bijna 15 jaar heeft hij de voorzittershamer overgedragen aan Sander Tolboom. Ook Cees blijft als vrijwilliger betrokken bij onze vereniging, als leider van ons 4e seniorenteam en kantinemedewerker.

Cees.jpg