dinsdag 6 september 2016

Het is de droom van iedere jonge keeper om gescout te worden door een profclub. Deze droom is voor Thibo werkelijkheid geworden. Hij zal vanaf aankomend seizoen het goal van Vitesse verdedigen.

Thibo’s grootste voetbaldroom is om profkeeper te worden en hij is goed op weg om deze droom in vervulling te laten gaan. Dankzij de overstap van SV Achterveld E1 naar Vitesse O11 ziet hij zijn droom iets dichterbij komen. Tijdens de Jonger Oranje Finals in Wormerveer vielen zijn talent ons ook op en is Thibo geselecteerd voor het O11 team van Jonger Oranje.

Van harte gefeliciteerd met de overstap naar Vitesse, Thibo. Heel veel voetbalplezier en succes bij jouw nieuwe club!

Biografie Thibo Beute
Vorige club: SV Achterveld in de E1
Favoriete voetbalclub: Feyenoord
Idool: Thibaut Courtois
Grootste voetbaldroom: Profkeeper worden
Wat Thibo van Jonger Oranje vindt: Jonger Oranje was een leuke ervaring, om te voetballen met jongens die je helemaal niet kent, en dat is best lastig als keeper, omdat je de spelers wilt kunnen aanspreken in het veld. Zowel de regioselectiedag als de Finals waren 2 leuke, maar ook spannende dagen, ik kijk ook uit naar de eerste wedstrijd met de rest van de jongens, ben benieuwd wie de tegenstander wordt, als het maar niet Vitesse is.

Bron: http://www.jongeroranje.nl/