Manouk van den Berg verzilvert haar VIP arrangement
maandag 19 oktober 2015

Manouk uit de ME1 had op de open dag van SV Achterveld in augustus via een shoot-out een VIP arrangement gewonnen. Afgelopen zondag werd zij ontvangen in de kantine met een lekker patatje en wat drinken.

Daarna mocht ze mee met de dames van SVA de kleedkamer in om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen Buitenboys. Ze deed fanatiek mee met de warming-up en keepster Demi kreeg het nog moeilijk tijdens het inschieten. Als ...aandenken aan deze leuke ervaring kreeg Manouk een bal met de handtekeningen van de speelsters van dames 1 erop.18-10_Manouk-3.jpg

En toen begon het dan echt, Buitenboys en SVA kwamen professioneel het veld op rennen op de maat van de muziek en het volkslied kwam er nog net niet aan te pas. Na elkaar een goede wedstrijd gewenst te hebben, mocht Manouk de tos doen en de aftrap nemen. Als echte spits zijnde had ze dan ook geen enkele moeite om de bal langs de keepster van Buitenboys het hoekie in te tikken.

Manouk heeft de hele wedstrijd nog in de dug-out gezeten en ondanks dat de Achterveldse dames te wedstrijd niet wisten te winnen, hopen we toch dat ze een leuke dag heeft gehad!

18-10_Manouk (1).jpg

18-10_Manouk-4.jpg18-10_Manouk-5.jpg