Willem Remerie volgend seizoen hoofdtrainer VR1
zondag 22 januari 2017

Willem Remerie (65 jaar) uit Veenendaal wordt komend seizoen hoofdtrainer van onze vrouwenselectie. Willem is een zeer ervaren gediplomeerde trainer (TC3), die al ruim 25 jaar meedraait in de trainerscarrousel. Hij heeft alle denkbare elftallen onder zijn hoede gehad, van zowel senioren, dames als de jeugd. Hij is hoofdtrainer, tweede trainer en (hoofd)jeugd trainer geweest.

Een kleine opsomming van de clubs die hij heeft getraind:

· Jonathan in Zeist
· V.V. Beesd
· V.V.B. in Barneveld
· V.V. Emst
· SVHA te Herveld
· GVVV in Veenendaal
· Terschuurse Boys

Hij geeft aan dat een goede samenwerking binnen de vereniging een noodzaak is om goede prestaties te kunnen halen. Nog één van de oude stempel, een man een man, een woord een woord.

Zijn motivatie is, zoals hij het zelf zegt, zijn voetbalkennis over te brengen naar de spelers om zo te proberen de teams naar een hoger niveau te brengen. Willem ziet een mooie uitdaging om de VR1 naar een hoger niveau (2e Klasse?) te brengen.

Willem is zelf ook een verdienstelijk voetballer geweest, bij hoofdklassers in Ede, Wageningen en N.E.C. te Nijmegen.

Al met al een voetbaldier pur sang!