Nieuwe trainer voor SV Achterveld na dit seizoen
donderdag 7 december 2023

SV Achterveld gaat voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor het eerste elftal (mannen). Het aflopende contract van trainer Jouri Melkert wordt niet verlengd.

Voorzitter Teun Rook: “De spelers van het eerste hebben aangegeven een goede klik met Joeri te hebben. Ze lopen allemaal met Jouri weg en dat is een mooie basis voor de rest van dit seizoen. Ze hebben ook laten weten na dit seizoen graag een nieuwe prikkel te willen. Daarom gaan we vanaf nu op zoek naar een nieuwe trainer voor het komend seizoen. We kijken uit naar de rest van het seizoen met Jouri aan het roer. Nu we zelfs overwinningen in uitwedstrijden beginnen te boeken hebben we daar mooie verwachtingen van.”

Jouri Melkert is bezig aan zijn tweede seizoen bij SV Achterveld in de Zaterdag 4e Klasse. Vorig seizoen, toen er net als dit jaar veel degradatieplekken in de competitie waren, handhaafde SV Achterveld zich onder zijn leiding keurig, en deed het tot laat in de competitie zelfs een gooi naar de plekken om promotie. Momenteel staat Achterveld op een zesde plek, na negen gespeelde wedstrijden.