Sven van Rossum blijft ook komend seizoen bij Achterveld
zondag 10 maart 2019

Sven van Rossum blijft ook komend seizoen voetballen voor SV Achterveld. Er was veel interesse in de aanvoerder en topscorer Achterveld 1. Sven keerde dit seizoen terug bij Achterveld, nadat hij vier jaar bij Valleivogels in de 2e Klasse had gespeeld. De eerste twee seizoen verliepen voorspoedig, totdat een zware blessure opliep, die hem ruim anderhalf jaar aan de kant hield. Hij keerde terug naar de club waar hij is opgegroeid om het plezier in het voetbal weer terug te krijgen en weer zijn oude niveau te bereiken.

_MG_6830.1.jpg

Sven vond al snel weer zijn oude niveau terug en scoorde dit seizoen al liefst 22 maal. Dit wekte de interesse van diverse club op een hoger niveau speelden. Sven voelt zich gevleid door deze interesse, maar heeft toch besloten om volgend seizoen bij Achterveld te blijven voetballen. "Ik voel me nu erg happy bij Achterveld en heb het plezier in het voetbal weer terug. Achterveld past op dit moment het beste bij me, gezien mijn privé situatie en ik net een eigen bedrijf ben begonnen.".