Drie leden van verdiensten benoemd tijdens drukbezochte nieuwjaarsreceptie
zondag 7 januari 2018

Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie zijn er drie leden van verdiensten benoemd, te weten Wim Vos sr, Hans van den Berg en Wim de Vette.

Wim2.jpg

Wim Vos sr. is jarenlang de coordinator van de onderhoudsploeg geweest. Per 1 januari heeft hij een stapje teruggedaan en deze taak overgedragen aan Toon Hak.

Wim is de grasmeester van onze vereniging, onder zijn leiding zijn de mannen van de onderhoudsploeg iedere maandag- en vrijdagochtend in weer en wind in de weer om onze velden er weer prachtig bij te laten liggen, zodat iedereen op een mooie grasmat kan voetballen.

Wim heeft ook jarenlang de coördinatie van het schoonmaken van de kleedlokalen op zich genomen net als de bezorging van de kerst-attenties en de seizoensboekjes.

Wim is dus een van die onzichtbare krachten, waarop onze vereniging drijft.

hans1.jpg

Hans van den Berg is al jarenlang in verschillende functies actief binnen onze vereniging. Zo is hij onder andere jeugdvoorzitter geweest, jeugdleider, leider van Heren 1, barmedewerker en beheerder van het tasje van de kantine. Met name bij die laatste functie is ook de rest van het gezin Van den Berg regelmatig ingezet.

WimV.jpg

Wim de Vette is maar liefst 38 jaar leider geweest van een van onze recreanten herenteams. Wim is zover wij weten ook al 38 jaar onafgebroken aanwezig geweest op de nieuwjaarsreceptie.... maar ontbrak juist dit jaar. Maar hij had een goede reden, want zijn ouders Cor en Corrie (ook lid van verdiensten van onze vereniging!) waren 65 jaar getrouwd!

Wim is per toeval leider geworden. Terwijl hij nog aan het revalideren was van een beenbreuk, ongelukkig opgelopen tijdens een voetbalwedstrijd, stopte de leider van zijn elftal. Wim pakte het leiderschap op en is daar dus afgelopen zomer pas na 38 jaar trouwe dienst mee gestopt.

Voor het bestuur dus reden deze heren in het zonnetje te zetten en te bedanken voor alles wat ze voor onze vereniging gedaan hebben en gelukkig blijven doen!

snert.jpg

De nieuwjaarsreceptie was mede georganiseerd door de 7-tegen-7 commissie. Xander en Teun hadden weer gezorgd voor lekkere hapjes en Hase voor de snert.
En de barbezetting bestond traditiegetrouw weer uit Erik & Erik!

totaal.jpg

totaal4.jpg