Ferry Marks nieuwe hoofdtrainer heren seizoen 2018-2019
vrijdag 26 januari 2018

Ferry Marks wordt de nieuwe hoofdtrainer van de heren vanaf het seizoen 2018-2019. Ferry heeft zelf gevoetbald bij o.a. SDO, De Zebra's en BZC'13 (fusieclub in Hilversum van o.a. De Zebra's).

Toen in 2015 BZC'13 zonder trainer zat en er te weinig spelers waren voor een volwaardige selectie, is Ferry er als trainer ingestapt (een paar jaar eerder dan hij van plan was). Nu bijna drie seizoenen later staat er een mooie gezonde jonge groep, waar de club weer jaren mee vooruit kan. Voor Ferry zelf een mooi moment om een nieuwe uitdaging te zoeken. Het bestuur is blij dat hij deze uitdaging bij Achterveld gevonden heeft en heeft er alle vertrouwen in dat hij zichzelf en de spelersgroep verder kan ontwikkelen.

Ferry (32 jaar) is woonachtig in Almere, getrouwd met Nicole en vader van een zoon Luc (3 jaar) en dochter Elise (5 maanden).