Toon Hak verlaat na ruim 37 jaar het bestuur van SV Achterveld, Melanie Kok treedt toe tot het bestuur.
woensdag 17 oktober 2018

Tijdens de Algemene Ledenvergadering is Toon Hak na ruim 37 jaar afgetreden als bestuurslid van SV Achterveld.

Toon is per 1 augustus 1980 begonnen toegetreden tot het bestuur. Toon is niet alleen actief geweest als bestuurslid, maar onder andere ook 27 jaar leider geweest van het 2e senioren team. Hij blijft als vrijwilliger betrokken bij onze vereniging en zal onder andere zijn taak als consul (het keuren van de velden) blijven uitvoeren, hij blijft lid van buiten onderhoudsploeg en zal blijft bovenaan de lijst van onze alarmcentrale staan.

Toon.png

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 5 januari zullen we uitgebreid stilstaan bij het afscheid van het langst zittende bestuurslid van S.V. Achterveld!

Tevens is tijdens door de Algemene Ledenvergadering Melanie Kok unaniem verkozen tot nieuw bestuurslid van onze vereniging!
Melanie, geboren en getogen Achterveldse, speelt al van jongs af aan bij onze vereniging en dus geen onbekende binnen onze vereniging.

Wij wensen Melanie veel succes toe en wie weet overtreft ze de 37 jaar van Toon.