Ledenadministratie

Heb je vragen of wil je meer informatie, stuur een mail naar info@svachterveld.nl en wij nemen spoedig contact op.
Kinderen tm 6 jaar starten in principe als kabouter en zullen nog niet deelnemen aan de KNVB-competitie, maar op onze club wekelijks trainen.

Wil je lid worden?

Stuur het inschrijfformulier naar ledenadministratie@svachterveld.nl (of door de brievenbus aan de Koningin Julianaweg 8a) en onze ledenadministrateur Joop Voorburg zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Klik hier om het inschrijfformulier te downloaden.

Aanmelding
Het aanmeldingsformulier moet volledig ingevuld en ondertekend te worden. Bij nieuwe leden, die nog geen 18 jaar zijn, dient ondertekening plaats te vinden door één van de ouders of voogd.

Dit formulier is tevens de machtiging voor automatische incasso van het lidmaatschapsgeld, inschrijfgelden en eventuele door KNVB of S.V. Achterveld opgelegde boetes.

Het nieuwe lid wordt aangemeld bij de KNVB en opgenomen in onze ledenadministratie.
Ook het aanmelden als (niet) spelend lid kan door middel van het inschrijfformulier.

Indeling spelende leden
Spelers, die lid van S.V. Achterveld zijn, worden aan het eind van het lopende seizoen per leeftijdscategorie ingedeeld in teams voor het nieuwe seizoen.

Indien een speler lopende een seizoen lid wordt, is de indeling afhankelijk van de hoeveelheid beschikbare spelers. Mocht het zo zijn dat alle teams van een leeftijdscategorie voorzien zijn van voldoende spelers, dan kan het nieuwe lid pas wedstrijden spelen als er een nieuw team kan worden samengesteld (inclusief trainer en leider). Het volgen van trainingen is in die periode wel mogelijk, waarbij eventueel ook wedstrijden kunnen worden gespeeld indien een team uit de leeftijdsklasse spelers tekort heeft.

De contributie over het seizoen 2023-2024 bedraagt:

Pupillenleden (tot en met Onder 12) € 150,00
Juniorenleden (Onder 13 t/m Onder 19) € 190,00
Seniorenleden € 235,00
Schaduwspelers/trainingsleden (senioren)
(maximaal 5 wedstrijden spelen)
Kabouters € 75,00
Donateur met stemrecht € 40,00