A1 en Backup plan redden Achterveld 2
maandag 3 februari 2020

S.V. Achterveld 2

Aangezien het al weer even geleden is dat het 2e een verslag schreef, trappen we vandaag af met een klein stukje voorgeschiedenis. Vanwege blessures en wintersport zitten we de afgelopen weken vrij krap in het personeel en is het in overlevingsmodus de Carnaval zien te halen. Afgelopen week werd met 6-3 verloren van concurrent CJVV en ook deze week zagen de voortekenen er belabberd uit. Er waren slechts 8 selectieleden beschikbaar. Tot overmaat van ramp raakte ook nog de vice-aanvoerder/boegbeeld van het 2e geblesseerd op de donderdagavondtraining. Een training die toch al niet helemaal lekker verliep. Maar Marthijn, geboren voor het geluk, had ook nu Vrouwe Fortuna aan zijn zijde en kreeg dubbel goed nieuws. De A1 werd afgelast en dus kon hij 5 man lenen. Maar nog belangrijker, zijn sterspeler was beschikbaar!

En zo werd met 13 man afgereisd naar Veenendaal waar de wedstrijd tegen laagvlieger GVVV op het programma stond. Dit keer was het niet Michiel die voorop ging met zijn veredelde taxi, maar was het de Audi Q8 van gastspeler Jesse die de honneurs waar nam. Jaloers keek Michiel toe en hij moest toegeven dat hij op alle vlakken een verbeterde versie van zichzelf zag. Jesse had een dikkere auto, Daily Paper kleding stond hem beter en, zo zou blijken, kon ook veel beter voetballen.

Eenmaal aangekomen in de kleedkamer kwam Marthijn met een weinig verrassende opstelling, waarin onder meer ruimte was voor zijn lichtgeblesseerde sterspeler die ook nog eens de aanvoerdersband als vanouds kreeg omgeschoven (leuk feitje: na de winterstop is de stand nu 2-1 in het voordeel van Dennis t.o.v. Pieter). De aanvoerder liet meteen van zich horen en stelde de vraag die op iedereen zijn lippen brandde: "Marthijn, is er een backup plan?" Nadat de aanvoerder eerst een kleine 5 minuten werd uitgelachen, bleek dat Marthijn wel degelijk een backup plan had en lichtte hij dit uitgebreid toe: "Ja"

Ondertussen waren Michiel en Koef al een poosje aan het bekvechten over wie de aanvoerdersband zou mogen dragen mocht Dennis de warming-up toch niet doorkomen. Over één ding waren ze het echter wel eens. Ze hoopten allebei dat hij nog een keer door zijn enkel zou gaan.

Met het backup plan van Marthijn nog achter de hand werd de wedstrijd aangevangen. Een wedstrijd waar we verder weinig over hoeven te schrijven aangezien de hele wedstrijd is opgenomen door voetbalTV. Het is erg aan te raden om te beelden terug te kijken, maar mocht je even geen anderhalf uur de tijd hebben dan vind je hieronder een overzicht van de belangrijkste momenten:

'12: Rodney komt er achter dat hij eigenlijk een linkspoot is en maakt de 0-1

'25: Bas/Finn maakt er 0-2 van

'36: Rodney maakt de 0-3 met zijn zwakkere rechterbeen

'38: Dennis van Ruitenbeek maakt de.. Nee wacht.. Dennis van Ruitenbeek pakt geel na enkele obscene wegwerpgebaren

'41: Michiel van Buuren krijgt een panna en probeert het weg te lachen

'44: De keeper van GVVV maait de doorgebroken Khalil neer en mag 10 minuten op de bank plaats nemen. De beelden hiervan zijn ook terug te vinden op de ZaagZondag Instagram

'45+4: De keeper en de spits zijn nog altijd bezig om van kleding te ruilen

'45+7: De scheidsrechter fluit voor de rust

'50: Michiel maakt zijn panna van de eerste helft goed door een balletje binnen te tikken. 0-4

'52: De keeper mag het veld weer in

'56: De keeper en de spits zijn nog altijd bezig om van kleding te ruilen

'60: Finn/Bas maakt er 0-5 van

'63: Koef mist een enorme kans

'64: Khalil mist een enorme kans

'65: Koef mist een enorme kans

'66: Michiel maakt helaas zijn 2e doelpunt van de wedstrijd. Iedereen mag het weten

'67: Khalil mist een enorme kans

'68: Koef mist een enorme kans

'69: Khalil mist een enorme kans

'74: Finn/Bas brengt het doelpuntentotaal van de gebroeders Ruitenbeek op 3.

'78: Koef mist een enorme kans

'79: Khalil mist een enorme kans

'80: Koef mist een enorme kans

etc, etc, etc..

Met de prima 7-0 overwinning was Marthijn zeer content. Hij heeft zijn backup plan niet eens in werking hoeven stellen. Wat het backup plan nou in hield? We zullen het nooit weten..

Tot slot nog 2 huishoudelijke mededelingen. Sil, Jesse, Ramon, Bas en Finn. Bedankt dat jullie ons uit de brand hebben geholpen! Zonder jullie hadden we deze wedstrijd niet kunnen spelen.

Daarnaast wil Lenn van dit verslag gebruik maken om aan de lezers te vragen hoe hij met Carnaval verkleed moet gaan. Hij twijfelt nog tussen snoepbanaantje of Tipp-Expotje (afbeeldingen hieronder ter illustratie). Laat Lenn vooral weten wat je voorkeur geniet!

bananenpak.jpg1348500229_correctievloeistof-tipp-ex-correctievloeistof-wit-885993.jpg