Achterveld A1 wint laatste thuiswedstrijd met ruime cijfers
zaterdag 30 april 2016

S.V. Achterveld A1

Een veelbelovend affiche stond vandaag op het programma. Om 14.00 uur startten wij onze laatste thuiswedstrijd tegen Hooglanderveen.

De wedstrijd begon wat stroef maar naargelang de wedstrijd vorderde, kwamen wij steeds beter in de wedstrijd. Het betere spel werd gekenmerkt door meer aanvallende impulsen. Michel schudde op Messi-achtige wijze twee man af (ja, ja, echt waar) en Roel benutte de puike voorzet die Michel vervolgens leverde; 1-0. Enkele minuten later schoot Ruben het leer met een fraaie boogbal tegen de touwen. Het valt hier nog te betwisten of de assist of het doelpunt mooier was. De pass van Stan op Ruben deed ons denken aan een bekend moment op Franse bodem uit 1998. Vervolgens bepaalde Finn de ruststand door een strafschop hard in de linker onderhoek te schieten.

Na rust gingen we verder met aanvallen en liet Jesse het net opnieuw vibreren, 4-0. Finn tekende vervolgens voor de 5-0 door op mooie wijze in de rechter bovenhoek te schieten. Khalil zorgde voor het eindresultaat. Hij scoorde de 6-0.

Vandaag was dus onze laatste wedstrijd op het Kerstens sportpark van dit seizoen. Bij dezen bedanken wij onze trouwe fans voor de onvoorwaardelijke steun die zij ons het gehele seizoen hebben gegeven