zondag 29 mei 2016

S.V. Achterveld E2

Zaterdag  28-05-2016                                                                             E-pupillen  Toernooi Amsvorde

Door:  A. Roeterdink

Vandaag staat de laatste voetbalronde voor de E2 op het programma, een toernooi in Amersfoort bij Amsvorde, het toernooi dat de ploeg vorig seizoen als winnaar af wist te sluiten

De eerste wedstrijd is tegen Amsvorde en vanaf de aftrap heeft de E2 gelijk al de eerste kans die er niet in zal gaan. Naarmate de wedstrijd vordert worden de Amersfoorters steeds sterker en uiteindelijk zal de wedstrijd met 3-0 verloren gaan, waarbij de derde goal van Amsvorde een hele mooie is als een vrije trap van grote afstand hard en zuiver boven in de hoek geknald wordt.

De tweede wedstrijd is tegen KVVA.  In een leuke wedstrijd tussen twee gelijkwaardige ploegen zit het venijn in de staart.  Een paar minuten voor het einde weet KVVA de 1-0 te maken waarna Mees van de Wolfshaar uit een corner prachtig afrond en de ploegen zo in de laatste minuut weer op gelijke hoogte weet te brengen. Echter in de allerlaatste seconde weet KVVA ook nog de 2-1 te maken waarna de wedstrijd meteen is afgelopen en zo ook deze tweede wedstrijd verloren gaat.

De laatste wedstrijd is tegen BFC. Ook in deze wedstrijd trekken de Achtervelders aan het kortste eind en verliezen ook deze wedstrijd met 2-0 en eindigen zo op de laatste plek.

In de andere poule doet de E3 van Achterveld het beter, en weten het toernooi als winnaar af te sluiten.

Zo komt er een einde aan een wisselvallig maar leerzaam toernooi voor de E2 met een vierde plek in de competitie en vorige week de overtuigende toernooiwinst in Stroe.  Op naar volgend seizoen.

Mees van de Wolfshaar,  Dinan Borssen,  Tim Roeterdink,    Douwe  Brooijmans,   Jarin Eggenkamp,  Stef Keulen, Renzo van den Hengel en Tim Voskuilen