zondag 19 maart 2017

S.V. Achterveld JO11-1

Na een periode van afgelastingen speelde JO11-1 vorige week zaterdag een redelijke wedstrijd tegen Hooglanderveen JO11-5. Net als de oefenwedstrijd van een paar weken eerder kenmerkte de wedstrijd zich door de gemiste kansen.
Door doelpunten van Stef en Jarin werd de wedstrijd uiteindelijk met 2-1 gewonnen.

Op 18 maart stond er weer een thuiswedstrijd op het programma tegen Baarn JO11-2. De vele gemiste kansen van vorige week zaten de jongens kennelijk nog hoog. Er werd vlot vanuit de positie gevoetbald en na 5 minuten zette de goed vrijstaande Tim met een afstandsschot de 1-0 op het scorebord. Daarna werd er geconcentreerd door gevoetbald, weinig ruimte weggegeven en gescoord.

Douwe tekende voor de 2-0 en 3-0 en toen was er het rustsignaal. Dat kwam goed uit want Baarn had intussen een keer of drie de goed keepende Renzo aan het werk gezet. Na de rust 'stond' het weer goed en werd met slim combinatie voetbal de score verder opgevoerd. Stef maakte de 4-0, Nick scoorde 2 keer op rij en Jens zorgde er uiteindelijk voor dat de 7-0 op voetbal.nl kwam te staan.

Een goede aanzet voor de uitwedstrijd van volgende week tegen 't Vliegdorp, die we nu met gelijk aantal wedstrijden op 1 punt zijn genaderd.