Achterveld JO8-1 verpulverd in de derby onze "rivaal" Roda
zaterdag 14 september 2019

S.V. Achterveld JO8-1

Roda JO8-4 - Achterveld JO8-1 uitslag: 0-10

Vandaag stond de zwaarbeladen derby tegen Roda 46 op het programma! Het was een zeer frisse ochtend waarin we de weg naar Leusden via de diverse verkeersomleidingen hebben gemaakt!😅Onze spelers hadden super zin in deze wedstrijd evenals de (zware) 😅 delegatie leiders en assistent coaches!! 🤩

We begonnen de wedstrijd sterk, met een solide sluitpost Kees, een gedreven ijzersterke verdediging Stan, een technisch  begaafd middenveld met Merle, Sanne en Job, en de sluwe spitsen Demi en Rik!
Vandaag was zo,n dag dat alles op zijn plek viel! Mede door de luide aanmoedigingen van de aanwezige assistent coaches kwam Achterveld al vroeg op voorsprong op 0-1 uiteindelijk werd het maar liefst 0-10 voor de Oranje leeuwen(innen).

1.png

Doelpuntenmakers: Demi 1x, Job 4x, Rik 5x

Heerlijk om de punten om zo'n manier mee te nemen naar Achterveld!! Wat een klasbakken allemaal! De stijgende lijn is ingezet!!💪🏼💪🏼👌🏼🤩