Achterveld JO8-3 ondanks westerwind, eindelijk weer de wei in!
zaterdag 9 februari 2019

S.V. Achterveld Achterveld JO8-3

De eerste wedstrijd voor Achterveld JO8-3 na de winterstop zit er weer op. We begonnen weer met onze volledige bezetting thuis tegen GVVV JO8-2! Tijdens deze “zuidwesterstorm” gingen onze toppers van de JO8-3 met volle energie het veld in! De winterstop duurde met al die afgelastingen al veel te lang voor ze!

3.png

Voor de winterstop speelden we nog in de 5e Klasse, nu zijn we een klasse hoger ingedeeld, namelijk de 4e klasse.

4.png

We zijn een klasse hoger ingedeeld in de voorjaarscompetitie. GVVV was vandaag een maatje te groot voor onze toppers tijdens de wedstrijd! Eindstand 0-12, de penalty serie daarentegen ging stukken beter!  Met een nipte overwinning konden we toch nog met opgeheven hoofd richting de kleedkamers gaan!

1.png

Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen Hoogland Jo8-6 om 10.30 uur!