Achterveld JO8-3 op dreef op deze regenachtige zaterdag
zaterdag 16 maart 2019

S.V. Achterveld JO8-3

VV Renswoude JO8-2 — SV Achterveld JO8-3:  1-2
Na een klinkende overwinning vorige week tegen Vrc stond vandaag de derby uit bij VV Renswoude op het programma!!
En in wat voor omstandigheden! 💦💦🌨🌨☔💧De regenmeters konden het water nauwelijks aan!
Onze toppers waren voor de wedstrijd tijdens het vooroverleg allemaal erg uitgelaten en hyperactief!! Dit bleek een uitstekende voorbode te zijn op de wedstrijd!! Gretig als een stel hongerige leeuwen gingen ze het veld in!  Na enkele minuten maakten Renswoude door slim samenspel 1-0!
Na deze goal lieten onze Achterveldse toppers de kopjes zeker niet hangen en gingen er vol voor! Na de rust waren onze oranjehemden nog gretiger en na wat vakkundig positiespel kreeg Milo uit eindelijk de bal en schoot hard in de goal!!!⚽1-1!
Dit smaakte naar meer!!
Mede door het goede veldwerk van alle spelers en de verre uittrappen van keeper Kees werden we weer gevaarlijk en schopte wederom Milo van afstand de 1-2 in de touwen!!! Feest!!!!🎉🎉🎉⚽ Dit was tevens de eindstand!!
Uitzinnig van vreugde waren onze  toppers!
De meegereisde SVA ouders hebben in en om Renswoude voor wat geluidsoverlast  gezorgd door het uitbundige gejuich!
De laatste 2 trainingen werden verzorgd door Thijs en Barry, ze hebben onze toppers goed op de de rit gekregen!!👍🏼👍🏼