Achterveld Zondag 2 wint met 17-0 en neemt de drie punten weer mee naar huis!
maandag 28 oktober 2019

S.V. Achterveld Zondag 2

Voor de wedstrijd kwam onze Bauke Kooloos met beschuit en muisjes omdat hij trotse vader is geworden van een jongentje. Dit werkte als krachtvoer voor het team want iedereen speelde de sterren van de hemel.

Er waren een aantal spelers die wereldklasse speelden. Joost van Dijk heeft weer eens foutloos gevlagd! Remo van Ruitenbeek mistte er zeker 10, maar scoorde uiteindelijk vier keer. Nadat we met 5-0 voor stonden wist Achterveld zich goed onder de druk uit te spelen en kwamen de kansen weer onze kant op. Arjan Rutten hebben we niks aan gehad, die heeft de hele wedstrijd vanaf zijn doelpaal kunnen bekijken waar hij tegen aan zat. Thom Voorburg heeft deze week geen eigen goal gemaakt!

Onze kersverse Roemeense aanwinst scoorde met een volley in de kruising. Harold Horssen mocht nog een penalty nemen. Er stond een grote druk op zijn schouders! Hij wilde in de linkerhoek schieten maar schoot recht door het midden, wat de keeper nooit verwachtte en scoorde ook voor het eerst in het seizoen. Robert van de Hengel heeft na 6 jaar zijn eerste goal gemaakt! En Mitchel Koot wist ook eindelijk weer het net te vinden en scoorde drie keer. Achterveld 2 staat nu op de tweede plek!