Achterveldse kabouters spelen voor het eerst op vreemde bodem
zondag 10 november 2019

De hele week hebben ze er naar toe geleefd. Tijdens de training woensdag hadden ze er al zo’n zin in! En gisteren was het dan eindelijk zo ver: ons eerste toernooi! En dan ook nog helemaal naar Terschuur!

Met een enorme fanclub aan ouders en opa’s en oma’s traden we naar het sportcomplex van de Terschuurse Boys. Waar we tegen 2 teams van hen en 1 team van VVB uit Barneveld zouden gaan strijden.

PhotoGrid_1573412424246.jpg

Van te voren waren de teams al ingedeeld. De leiders Ben, Marianne en Frank waren er klaar voor.  Ondanks de kou en het feit dat de andere teams al wat meer ervaring aan wedstrijdjes hadden opgedaan en daardoor een stukje sterker in het duel waren hebben onze Kabouters gestreden voor wat ze waard waren. Er werd goed verdedigd, hard gerend voor elke bal en prachtige doelpunten hebben we voorbij zien komen. Super trots waren we op onze kanjers.

PhotoGrid_1573412290578.jpg

Ondanks dat de finale tussen VVB en Terschuurse Boys werd uitgevochten hebben alle kids genoten. Met als hoogtepunt het bezoek van Juf Hetty, de juf van groep 3 van de St.Jozefschool, EN het heerlijke zakje chips op het einde!

Aankomende zaterdag gaan we weer onderling strijden voor de winst. Eens kijken wie er dan als winnaar uit de bus komt!