Doelpuntenregen Achterveld JO8-3 tijdens "internationale" wedstrijd
zaterdag 8 december 2018

S.V. Achterveld JO8-3

Onder de meest gure weersomstandigheden zijn we om 07.15 uur afgereisd richting Loosdrecht! Onze toppers traden aan tegen een (compleet)😉 Engels sprekend team! Sva ging als een malle van start!  Saar kreeg het op haar heupen en schoot de bal snoeihard in de rechterhoek! Iedereen was uitzinnig!

naamloos.png

Haar 1e competitiedoelpunt!!💪🏼💪🏼 Fijn dat haar vader (Mark) ook voor het eerst mee was om dit te aanschouwen! Helaas stond hij op dat moment net met zijn rug naar het veld 🤣

Achterveld was ontketend vanaf dat moment!

Na een storm van Achterveldse doelpunten en nog een tegen doelpunt was de eindstand 1-13! Wat een heerlijke overwinning ondanks het gure herfstweer!

Doelpuntenmakers: Saar, Demi, Jim, Jan 2x, Milo 4x , Job 4x!

A.s woensdag is de laatste training voor de winterstop! We willen het eerste half uur gewoon trainen en het laatste half uur een wedstrijdje spelen tegen de Jo8-2