Kabouters beginnen ook aan het "echte werk"!
zondag 3 november 2019

Vandaag werd het eerste Kabouter Thuis-toernooi gehouden. 11 van onze 12 kanjers streden, voor het eerst op echt gras, fel met elkaar voor de winst. Ze mochten voor elke wedstrijd, uit de zak, een gekleurd kaartje trekken, waardoor er steeds nieuwe teams ontstonden. Ondanks de harde buien streden ze onverstoord door! Super trots zijn we op onze toppers!!

Volgende week mogen ze voor het eerst meedoen aan een echt toernooi in Terschuur! We kijken er allemaal naar uit!

7.png
Eerst moest iedereen een kaartje pakken om te zien in welk team ze gaan spelen.

Daarna kon er lekker gevoetbald worden!

1.png

2.png

Na de eerste wedstrijd, weer op nieuwe lootjes trekken om nieuwe teams te vormen.

8.png

En weer door!

3.png

9.png
De ouders waren maar druk met het bijhouden van de scores.

4.png

5.png

En na afloop gezellig limonade drinken met z'n allen en werd er bekend gemaakt wie vandaag de meeste punten heeft gescoord. Jack is de winnaar, met 2 punten meer dan Quinty en Ryan!

10.png