Onverwacht bezoek bij de wedstrijd van Achterveld JO8-3
zaterdag 24 november 2018

S.V. Achterveld JO8-3

Cobu Boys Jo8-2 - Sv Achterveld Jo8-3

Na een zware pietenfeestavond moest de spelers van Achterveld JO8-3 vroeg aantreden uit tegen Cobu Boys!
We waren nog niet helemaal wakker, waardoor we gelijk 4 doelpunten om onze oren kregen!
Maar toen opeens tijdens de wedstrijd zagen Saar en Huub een aantal zwarte pieten zagen lopen! Het spel werd onmiddellijk onderbroken. Onze toppers waren volledig van hun stuk gebracht door de goedheiligman en zijn vrienden!

1.png
Hoog bezoek bij de wedstrijd!

3.png

Nadat de pepernoten verorberd waren werd de wedstrijd weer hervat! Hierna scoorde Cobu Boys nog een keer wat tevens de eindstand werd: 5-0! De penalty's wonnen we wel glansrijk!

We zien onze toppers steeds harder en gerichter kunnen schieten! Daarna wilde onze Spaanse vrienden ook nog penalty's nemen! Natuurlijk hield onze keeper Demi haar doel vakkundig schoon!

5.png
Demi wacht gespannen op het schot van Sinterklaas

4.png
Sinterklaas mocht als eerste aanleggen, maar die redde Demi mooi!

6.png
Ook de Piet probeerde Demi te verschalken, maar ook dat lukte niet!

Na een mooie groepsfoto zijn we weer voldaan huiswaarts gekeerd!

naamloos.png