Stijgende lijn Achterveld JO8-1 ingezet!
zondag 1 december 2019

S.V. Achterveld JO8-1

Sva Jo8-1. - IJsselmeervogels Jo8-2 uitslag 7-7
Stijgende lijn ingezet!
Na het gezellige Sva Pietenfeest van gisteravond moesten we weer vroeg aan de bak tegen het grote IJsselmeervogels!
En wat was het koud, velden wit van de vorst!!
Het was een zeer vermakelijke wedstrijd met kansen en doelpunten aan beide kanten! Het mooiste van vandaag was het ombuigen van een 5-7 achterstand naar de 7-7! Ook hadden we de mogelijkheid om de 8-7 te maken, maar deze werd gered door de doelman van de tegenstander! Gezien het wedstrijd beeld, was het gelijkspel een meer dan terechte einduitslag!!👌🏼💪🏼👊🏼⚽🤩👌🏼We hebben vandaag onze Jo8-1 een van zijn beste wedstrijden zien spelen! Wat een inzet , doorzettingsvermogen en veerkracht werd er getoond door onze toppers!!
Wat ons ook echt opviel was de team spirit en de sfeer van ons team! Genoten!
Ook bij de aanwezige ouders was het enthousiasme goed te merken van deze enerverende pot voetbal!!