Tandenwisselprobleem bij Achterveld JO8-3
zondag 12 mei 2019

S.V. Achterveld JO8-3

Achterveld Jo8-3 Hooglanderveen Jo8-9 eindstand: 2-8

Op een zonnige zaterdagochtend begonnen energiek en met super veel zin aan de wedstrijd!
Onze toppers waren er helemaal voor, zeker na de ingelaste KNVB training verzorgd door cursisten die de pupillentrainerscursus cursus volgen (waaronder Demi Neerings, Joey Wessels, Robert Kroeze en Marcel Huurdeman) die namens SVA deze pittige opleiding volgen!😅⚽

Hooglanderveen kwam vlot uit de startblokken en scoorde snel 0-1! Achterveld herpakte zich en scoorde via Milo de 1-1, hierna had Kees (onze keeper) een tandwisselprobleem🧐😤😅
De tand hing los aan zijn bovengebit, maar hij wilde er niet uit, tijdens de rust werd hij omringd door zijn aanmoedigende ploeggenoten geestelijk geholpen. Zijn tand wilde dus blijkbaar niet gewisseld worden, maar Kees zelf toch maar wel. Dus  moest er dus iemand anders op doel. Hooglanderveen kreeg wat meer grip op de wedstrijd en liep snel uit.

Demi maakte nog 1 doelpunt voor Sva wat de eindstand 2-8 maakte!!