Aat Booij ook volgend seizoen hoofdtrainer van de Achterveldse vrouwen
woensdag 30 december 2020

Aat Booij blijft ook het komende seizoen 2021-2022 hoofdtrainer van de Achterveldse vrouwen. Zijn broer Ferry zal hem daarbij blijven assisteren. De damescommissie en het bestuur zijn erg content dat beide heren hun contract verlengen en daarmee voor stabiliteit zorgen wat betreft onze vrouwentak, in deze vreemde en onzekere tijden.

Aat en Ferry zijn nu bezig aan hun tweede seizoen, maar helaas net als vorig seizoen een seizoen welke is onderbroken door de corona. Ze kijken er daarom naar uit om volgend seizoen een volwaardig "normaal" seizoen te kunnen maken met de vrouwen. Beide heren laten vanaf de eerste dag dat ze actief zijn bij onze vereniging hun passie voor voetbal en gedrevenheid zien. Ze hebben niet alleen oog voor het 1e vrouwenelftal maar voelen zich verantwoordelijk voor de gehele vrouwentak en zijn nadrukkelijk bezig het vrouwenvoetbal bij onze club weer een stap verder te brengen. Tijdens de corona zijn ze blijven trainen binnen de mogelijkheden, waarbij ze ook vooral aandacht hebben voor de vrouwen die afgelopen zomer uit de jeugd zijn doorgestroomd.

Aat benadrukt dat hij vooral hoopt dit seizoen nog veel wedstrijden te kunnen spelen met de vrouwen en uitkijkt naar het nieuwe seizoen waarin er hopelijk weer zonder (corona)beperkingen gevoetbald kan worden.