Aat Booij ook volgend seizoen hoofdtrainer van de Achterveldse vrouwen
zondag 5 januari 2020

Tijdens de nieuwjaarsreceptie heeft voorzitter Sander Tolboom bekend gemaakt dat Aat Booij ook komend seizoen de hoofdtrainer van de Achterveldse vrouwen blijft en zijn broer Ferry hem daarbij blijft assisteren. Het daaropvolgende applaus zegt genoeg over hoe blij de club is dat deze beide mannen verbonden blijven aan onze vereniging.

Afgelopen zomer zijn Aat en Ferry begonnen als trainers van onze vrouwen en al snel was duidelijk dat we met beide heren een zeer gedreven duo in huis hebben gehaald, die het vrouwenvoetbal bij onze club weer een stap verder zullen gaan brengen.

Het bestuur en de damescommissie waren er daarom snel uit dat we graag met hen verder willen. Aat en Ferry hebben het ook erg naar hun zin bij onze vereniging, waardoor de contractverlenging snel beklonken was.