Achterveld JO11-2 kampioen!
zaterdag 22 april 2017

S.V. Achterveld JO11-2

Achterveld JO11-2 is kampioen geworden in de voorjaarcompetitie!

De allerlaatste wedstrijd van de competitie gingen ze op bezoek bij de enig overgebleven concurrent VVZA JO11-3. Een echte kampioenswedstrijd dus! Beide teams hadden 19 punten, maar het doelsaldo van Achterveld beter. Een gelijkspel zou voor Achterveld dus voldoende zijn om het kampioenschap binnen te halen.

Maar Achterveld wilde op een waardige manier kampioen worden en heeft dit ook waargemaakt. Er werd overtuigend gewonnen met 1-4!

JO11-2 kampioen.jpg

Een mooie bekroning dus voor het team, dat onder de bezielende leiding van de trainers/leiders Peter Ruitenbeek, Danny Lam en Jens Bontje er keihard voor gewerkt heeft dit seizoen.

Uiteraard is dit kampioenschap gevierd met een rondrit op de platte kar door het dorp!

JO11-2 kampioen kar.jpg

JO11-2 kampioen kar2.jpg