dinsdag 23 april 2019

S.V. Achterveld Achtervelderse teams succesvol op het schoolvoetbaltoernooi Leusden - Achterveld

Op een heerlijk zonnige dag hebben de scholen van Leusden en Achterveld weer gestreden tijdens het jaarlijkse schoolvoetbal toernooi. Waar het vorig jaar nogal een regenachtige dag was, was het vandaag de zon die de strijd won.

Op de velden, waar voor het eerst volgens de nieuwe KNVB spelvormen werd gespeeld, werd zoals gebruikelijk door iedereen keihard gestreden. Met dank aan de goede organisatie en de keurig fluitende spelbegeleiders (waaronder ook meerdere Achtervelders) werden er mooie wedstrijden gespeeld.

De Achterveldse teams wisten ook enkele prijzen in de wacht te slepen.

Zowel de meisjes 9-10 jaar als de meisjes 11-13 jaar van de Sint Jozefschool wisten de 1e plaats in de wacht te slepen. Daarnaast wist het team van de meisjes 7-8 jaar van de Sint Jozefschool beslag te leggen op de 3e plaats.

Bij de jongens wisten die van 7-8 jaar en 9-10 jaar van de Sint Jozefschool beiden beslag te leggen op de 3e plaats.

Het Startblok was present met één team, maar diverse kinderen speelden gebroederlijk mee in een team van de Sint Jozefschool.

beker MO9.png
Trots tonen de meiden 9-10 jaar van de Sint Jozefschool (en Iris van het Startblok) hun gewonnen bekers!

MO11.png
Ook de meiden 11-13 van de Sint Jozefschool kroonden zich tot kampioen!

MO8.png
Meisjes 7-8 jaar Sint Jozefschool

JO8-2.png
Jongens 7-8 jaar Sint Jozefschool

Startblok1.png
Jongens 7-8 jaar Startblok

JO8-1.png
Jongens 7-8 jaar Sint Jozefschool

MO9.png
Meisjes 9-10 jaar Sint Jozefschool

JO10.png
Jongens 9-10 jaar Sint Jozefschool

tactische bespreking.png
De tactiek wordt nog even goed doorgenomen.

startbloktacktiek.png
De tactische bespreking voor de wedstrijd.

bker JO10.png
De jongens 9-10 jaar nemen hun gewonnen trofee in ontvangst.

JO10-1.png
De groepshug voor de wedstrijd.

Startblok.png
Even uitrusten en weer opladen voor de volgende wedstrijd.