Afscheidswedstrijd Michiel, Rudy en Michiel vrijdag 11 september versoberd
maandag 24 augustus 2020

Met het oog op de gezondheid van iedereen op het sportpark en de nieuwe maatregelen van de overheid zijn we genoodzaakt de afscheidswedstrijd van Michiel Boerrigter, Rudy Baalman en Michiel Schouten te versoberen.

De wedstrijd zal uitsluitend toegankelijk zijn voor genodigden en leden welke zich van te voren hebben aangemeld. Leden die aanwezig willen zijn kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar voorzitter@svachterveld.nl.

De geplande optredens van het Dweilorkest Eentje Tussendeur en DJ Remy Branta zullen niet doorgaan.

Verder zullen we uiteraard (net als bij de andere wedstrijden welke de komende periode op ons sportcomplex zullen worden gespeeld) de voorgeschreven maatregelen van de overheid en het RIVM hanteren en verzoeken iedereen zich hieraan te houden.

De kantine zal, net als bij andere activiteiten uitsluitend toegankelijk zijn voor het bestellen van een consumptie of een bezoek aan de toiletten. De zitplaatsen binnen zijn derhalve niet beschikbaar. Op ons terras (dat we extra zullen overkappen met een tentzeil) zijn wel zitplaatsen beschikbaar (rekening houdend met de 1,5 meter afstand).

Uiteraard hadden we de drie mannen graag een groots afscheid gegund met een gezellige derde helft, maar is dat onder de huidige omstandigheden helaas niet mogelijk en vinden we de gezondheid van ons allen het belangrijkste.

We hopen dat een ieder hier begrip voor heeft.

0dc35d49-5210-4d5e-bd18-6a3c9876c32b.jpg