Alex Boersen benoemt tot Lid van verdienste
zondag 8 januari 2023

Tijdens de nieuwjaarsreceptie is Alex Boersen benoemt tot Lid van verdienste.

Alex is al van jongs af aan lid van onze vereniging, waar hij begon met zelf voetballen maar op jonge leeftijd (15 jaar) ook vrijwilligerstaken op zich nam. Alex is begonnen als scheidsrechter en is daarna vrij snel als jeugdtrainer aan de slag gegaan. Daarna heeft Alex deel uitgemaakt van het jeugdbestuur, hoofdbestuur, technische commissie, draait Alex kantinediensten, is grensrechter geweest bij Heren 1, trainer van zowel senioren heren als dames en dit seizoen heeft ie onze beginnende vrouwen van het 7x7-team onder zijn hoede genomen en de basisprincipes van het voetballen bijgebracht!
Je zou kunnen zeggen, wat heeft Alex niet gedaan voor de club. Alex is zo'n type waar je altijd een beroep op kunt doen, maar vooral ook een echt voetbaldier, die uren over voetbal kan praten.

Inmiddels is Alex dus al 34 jaar zeer actief als vrijwilliger bij onze vereniging, voor het bestuur reden hem te benoemen tot Lid van verdienste!

20230107_201645.jpg