Algemene ledenvergadering 25 januari 2021
maandag 11 januari 2021

Beste leden, vrijwilligers en andere sportvrienden,

Graag nodigen we u uit voor de algemene ledenvergadering, maandag 25 januari om 20.00 uur. Helaas zal dit vanwege de coronamaatregelen niet zoals gebruikelijk plaats kunnen vinden in de kantine, maar zullen we het digitaal moeten doen.

De situatie waar we in verkeren is uniek. De bal rolt alleen op trainingen van de jeugd, het is onzeker of en hoe we de competitie afmaken, we zien elkaar niet of nauwelijks en de kantine is al maanden dicht. We missen de sport, het contact en als club ook veel inkomsten. Daarbij hebben we de viering van het 75-jarig jubileum een jaar uit moeten stellen.

Het wordt dan ook een belangrijke ledenvergadering. Belangrijk punt op de agenda is de financiële stand van zaken en vooruitblik op het komende jaar. Ook presenteert het bestuur een plan om LED-veldverlichting aan te schaffen. Het bestuur is van mening dat we de besparing op de energiekosten niet kunnen laten liggen die dat de komende jaren gaat opleveren, en dat we de investering op een verantwoorde manier kunnen doen. We willen daar tijdens de vergadering graag een besluit over nemen. Het bestuur stuurt enkele dagen voor de ledenvergadering meer informatie over de LED-veldverlichting plannen, zodat u zich vast kunt voorbereiden.

We vergaderen waarschijnlijk noodgedwongen digitaal. Dat doen we dan via Microsoft Teams. Dat is heel eenvoudig, je hebt alleen een computer, tablet of telefoon met internet erop nodig. Heeft u geen uitnodiging ontvangen, maar wilt u toch aanwezig zijn, stuur dan een mail naar voorzitter@svachterveld.nl en we sturen u de link toe.

We nodigen u van harte uit om mee te denken en te doen, want we hebben u in deze tijd nog harder nodig.

Graag tot 25 januari, om 20.00 uur

Met sportieve groet,

Het bestuur van SV Achterveld
Sander Tolboom
Jos van Dalen
Melanie Kok
Peter Neumann
Joris Schouten

PS: mocht u u van tevoren in willen lezen in bijvoorbeeld de notulen van de vorige ledenvergadering of de jaarrekening, stuur dan een mail naar info@svachterveld.nl.

Agenda ALV 25 januari 2021

1.      Opening en mededelingen (5 min)
2.      Afmeldingen en ingekomen stukken (1 min).
3.      Vaststellen notulen vorige ALV (5 min)
4.      Terugblik en speerpunten komend jaar (15 min)

(Speerpunten:             gezondheid, veiligheid, opleiding, jubileum, verbouwing kantine)

Financiën SVA (25 minuten)
Penningmeester Jos van Dalen geeft toelichting op financiële situatie SV Achterveld. Tevens stellen we de jaarrekening, nieuwe contributie en begroting vast, na advies van de kascommissie. Ook kiezen we de nieuwe leden van de kascontrolecommissie.

Verkiezing bestuursleden (5 minuten)

Elk jaar treden twee bestuursleden formeel af. Dit jaar zijn dat voorzitter Sander Tolboom en algemeen bestuurslid Melanie Kok. Beide zijn herkiesbaar.
Er zijn vooralsnog geen andere kandidaten. Leden die zich kandidaat willen stellen zijn van harte welkom. Doe dat via
info@svachterveld.nl.

LED-verlichting (20 minuten).

Presentatie over LED-verlichting.
Bestuur vraagt een mandaat van de ledenvergadering om dit kalenderjaar een beslissing te nemen over investering in LED-verlichting.

Rondvraag en sluiting