Avema Wegenbouw laat de meiden van de MO13 schitteren!
dinsdag 12 september 2023

S.V. Achterveld Avema Wegenbouw laat de meiden van de MO13 schitteren!

Voor onze meiden van de MO13 is er veel veranderd dit seizoen. Waar ze vorig jaar nog op een half veld speelden, gaan ze nu op een groter veld spelen. Aangezien ze maar 12 speelster hebben, gaan ze dit seizoen hun wedstrijden in een 9 tegen 9 vorm voetballen. Ze spelen dat op een veld vanaf de ene 16 meter tot de andere 16 meter (wat hun leiders dus extra werk oplevert met het uitzetten van het veld).

Niet alleen het grotere veld is dus nieuw, maar ze voetballen ook met grotere doelen en met de buitenspelregel. Daarnaast spelen ze sinds dit seizoen voor het eerst niet in witte broekjes, maar in zwarte broekjes.

Maar voor de eerste competitiewedstrijd bezorgde Harry en Marielle van der Ham namens Avema Wegenbouw nog iets nieuws, namelijk nieuwe tenues. Avema sponsort al jaren vrouwenteams van onze vereniging, maar nu vonden Harry en Marielle het tijd dat het team van hun dochter Merle ook met Avema op de borst gaan voetballen.

En zoals inmiddels traditie bij de presentatie van nieuwe tenues van Avema, is er een teamfoto gemaakt bij een van de mooie machines van Avema!

In de prachtige nieuwe tenues wisten de meiden van de MO13 hun eerste competitiewedstrijd met een klinkende 12-2 overwinning te bekronen.

20230908-IMG_5948.jpg

20230908-IMG_6014.jpg