woensdag 1 juni 2016

Ben jij onze nieuwe

Secretaris van de Jeugdcommissie SVA?

Na jaren lange inzet heeft Rudie Boersen besloten om zijn functie als secretaris van de Jeugdcommissie van SVA aan het einde van het seizoen neer te leggen.

Daarom zijn we met ingang van komend seizoen op zoek naar een iemand die met veel enthousiasme, energie en doorzettingsvermogen deze taak op zich wil nemen. De Jeugdcommissie bestaat met de secretaris uit 4 leden die 1 keer per maand bij elkaar komen en die achter de schermen allerlei zaken regelen om het jeugdvoetbal heen.

De taken van de secretaris zijn de volgende: regelen spelerspassen, aan en afmelden van leden, contact met andere verenigingen, incidenten tijdens of na wedstrijden doorvoeren in Sportlink, dispensaties aanvragen, boetes afhandelen, spelregelbewijs regelen en contact houden met de coördinator gastvrouwen.

Lijkt het je wat om de Jeugdcommissie te versterken als secretaris of heb je hierover vragen? Stuur dan een mail naar de voorzitter van de Jeugdcommissie, Xander Veloof bel hem op 06-155 47 545.