Corona-richtlijnen SV Achterveld (update 15 januari)
zaterdag 15 januari 2022

Vanaf zaterdag 15 januari kan er door zowel de jeugd als de senioren weer in groepsverband trainen. Hierbij gelden geen beperkingen qua tijden en groepsgrootte. Competitiewedstrijden en oefenwedstrijden tegen andere verenigingen zijn voorlopig niet toegestaan. Wel mogen er onderlingen wedstrijden worden gespeeld.

N.a.v. de persconferentie op 14 januari 2022 staan de nieuwe regels op Rijksoverheid.nl.
Hierin staat:
• Alleen onderlinge wedstrijden en trainingen met teams van de eigen club zijn toegestaan.
• Publiek is niet toegestaan.
• Sporten in groepsverband is toegestaan.
• Sportkantines zijn alleen open voor afhaal.
• Op buitensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht bij gebruik van voorzieningen binnen (kleedkamers).

Bij vragen, opmerkingen of tips met betrekking tot de corona-richtlijnen, spreek een van de bestuursleden aan of stuur een mail naar info@svachterveld.nl.