Corona-richtlijnen SV Achterveld (update november)
dinsdag 16 november 2021

Per zondag 28 november gelden de volgende regels:

• Tussen 17 uur en 5 uur moet het sportpark gesloten zijn. Dit betekend dat er dus vanaf 17 uur niet meer getraind mag worden.
  • De wedstrijden van de A-categorie zijn door de KNVB afgelast voor as zaterdag (4 december), er kunnen wel inhaalwedstrijden worden ingepland.
    Voor de B-categorie (alle recreanten seniorenteams en jeugdteams) gaan de wedstrijden in principe gewoon door. De KNVB zal coulant zijn wanneer een team niet wil/kan spelen en de wedstrijd aflassen.
  • Publiek is helaas niet meer welkom. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders
  • In de kantine is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht.
  • Ook zijn vaste zitplaatsen verplicht in de kantine.
  • Het afhalen van eten/drinken bij een afhaalpunt (binnen) mag zonder CTB maar met mondkapje.
  • De kantine moet uiterlijk om 17.00 uur sluiten.

Basisregels:

• Voor alles geldt: gebruik je gezond verstand!
  • Heb je klachten (verkouden, snotterig of koortsig bent), blijf thuis.
  • Ben je 18 jaar of ouder, houdt 1,5 meter afstand van anderen.
  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst op ons complex en was je handen goed na een toiletbezoek.
  • Vermijd drukte en schud geen handen.

Bezoek sportpark

Er is geen publiek toegestaan bij de trainingen en wedstrijden. Alleen spelers, trainers en mensen die vanuit hun functie (bijv. leider en scheidsrechter) aanwezig moeten zijn, worden toegelaten op de velden. We vragen ouders hun kinderen af te zetten en op te halen bij de ingang.

Van bezoekende clubs worden, buiten de spelers, alleen de begeleiders en chauffeurs toegelaten tot het sportpark.

Mensen vanaf 18 jaar moeten bij het betreden van een binnenruimte zoals kleedkamer, toilet, wedstrijdsecretariaat en bestuurskamer een geldig CTB tonen.

Bij vragen, opmerkingen of tips met betrekking tot de corona-richtlijnen, spreek een van de bestuursleden aan of stuur een mail naar info@svachterveld.nl.