De wedstrijdmascottes van Achterveld JO8-3 juichen het 1e naar een doelpuntrijke overwinning!
zondag 7 april 2019

Vandaag is dan de grote dag. Eerst lekker nog zelf een wedstrijdje voetvallen. Helaas ging deze ondanks dat iedereen weer heel erg zijn best deed, verloren met 4-2. Daarna in de middag mogen de pupillen van Achterveld JO8-3 de wedstrijdmascottes zijn bij de wedstrijd van Achterveld 1 tegen Kesteren 1.

De kinderen zijn al dagen zenuwachtig (maar misschien hun leider Marcel nog wel het meest...). Wanneer iedereen zich in hun mooie oranje Mechan trainingspak gemeld heeft en de mannen van het eerste zich hebben omgekleed, moet er natuurlijk worden warmgelopen.

naamloos3.png
De pupillen lopen voorop en laten de mannen zien hoe het moet.

4.png
De mannen begrijpen het en gooien het tempo een tandje hoger.

naamloos2.png
Samen met de wisselspelers mogen ze een penalty nemen op de reservekeep Frank.

naamloos.png (1)
Sommige penalty's gaan er sierlijk in! Laat de grote mannen dit voorbeeld maar volgen!

Nadat ook de mannen van Achterveld 1 in het oranje zijn gestoken is daar het grote moment: samen het veld op voor de wedstrijd!

7.png
Huub mag samen met zijn grote neef Sven het veld op! Cees, de keeper van Achterveld JO8-3 mag met zijn voorbeeld keeper Pieter het veld op.

Klik hier voor het filmpje van de opkomst van de spelers

3.png
En natuurlijk even opstellen voor de foto netjes in de rij, zoals ze dat altijd op televisie zien.

Voor wie denkt dat de taak van onze mascottes er op zit.... nu begint het echte werk pas: het aanmoedigen van onze oranjehelden!

5.png
Op de ware pupillentribune hebben onze mascottes goed zicht en juichen ze de grote mannen naar een 6-1 overwinning!