Druk programma a.s. zaterdag
donderdag 5 september 2019

A.s. zaterdag staan er liefst 15 thuiswedstrijden op het programma, wat betekend dat het zowel op de parkeerplaats als op onze accommodatie gezellig druk zal zijn. Aangezien de parkeerplaats aan de Klettersteeg deels bezet wordt door bouwmaterialen ivm de werkzaamheden aan de Hessenweg en deels door de papiercontainers van muziekvereniging DWS, is het verstandig zoveel mogelijk met de fiets of lopend te komen.
En zoals altijd het verzoek geen auto's te parkeren in de bocht naar de parkeerplaats toe, om zo onveilige situaties te voorkomen.

Ook vragen we alle teams om rekening met elkaar te houden wat betreft kleedkamers (misschien moet je even wachten met omkleden omdat de kleedkamer nog bezet is) en laat de kleedkamer netjes achter.

Dus even begrip, wanneer het even wachten, dan maken we er met z'n allen weer een gezellige en sportieve zaterdag van!