Gerbrand van Zandbrink benoemt tot Lid van verdienst tijdens druk bezochte nieuwjaarsreceptie
zondag 5 januari 2020

Gerbrand van Zandbrink is tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie benoemt tot Lid van Verdienste van SV Achterveld.

Tijdens de Algemene ledenvergadering in december is hij afgetreden als bestuurslid. Gerbrand heeft meerdere malen in het bestuur van SV Achterveld gezeten, waaronder als jeugdvoorzitter. Daarnaast is hij jarenlang actief geweest als vrijwilliger, oa als kantinemedewerker en scheidsrechter. Gerbrand heeft in de afgelopen 4,5 jaar dat hij in het bestuur gezeten diverse zaken opgezet. Zo is hij actief geweest met het opzetten van het Walking Football, de vrijwilligerscommissie, het opstellen van het vrijwilligersbeleidsplan, afvalscheiding, het introductie-uurtje van nieuwe leden. Reden genoeg voor het bestuur om hem tot Lid van Verdienste te benoemen.

Ondanks het aftreden als bestuurslid, zal Gerbrand nog vele uren als vrijwilliger actief blijven voor onze vereniging. Hij blijft coordinator van de vrijwlligerscommissie en we zullen hem ook nog regelmatig achter de bar zien staan of als scheidsrechter op het veld.

Prins Hobbykokkie (Hase van de Vosse) en zijn adjudant Flauw (Peter Bokkers) waren ook present op onze nieuwjaarsreceptie. En uiteraard kwamen zij niet met lege handen aan. Ze hadden de lege bierkratten mee, die ze hebben opgespaard bij het bouwen van de carnavalswagen en doneren deze voor de statiegeldflessenactie van de jeugd, waarmee ze sparen voor een aire-trampoline. Daarnaast hadden ze een nieuwe wedstrijdbal voor onze meiden van de MO15 mee, het team dat getraind wordt door onze prins zelf.

krat.png
Prins Hobbykokkie en Adjudant Flauw met hun donatie van lege bierkratten.

Alsof dat nog niet genoeg was, hadden de mannen van de onderhoudsploeg ook nog een "presentje". De mannen hebben de afgelopen maanden weer meerdere ballen gevonden in de bosjes en kwamen deze verzameling op ludieke wijze aanbieden aan de club. De boodschap erachter is dat we met zijn allen wat zuiniger op onze materialen moeten zijn, scheelt de club weer kosten.

ballen.png
Toon en Harry met de ballenvangst van de afgelopen maanden.

Waar zou de nieuwjaarsreceptie zijn zonder Erik & Erik. We zijn inmiddels de tel een beetje kwijt, maar vermoeden dat ze toch zeker al een jaar of 25 de barbezetting verzorgen!

E&E.png
Dat verdient dus een bloemetje!

Dit jaar is het eten verzorgd door Nieuwhof van Voorthuizen, met heerlijke kipvleugeltjes van gegaarde bongerhoen!

De barbezetting Erik, Xander, Erik en Teun: bedankt voor de organisatie!

Teun.png

Het bleef nog lang gezellig....