Het 7-tegen-7 seizoen is gestart met liefst drie teams van SV Achterveld
maandag 26 september 2022

Een primeur voor SV Achterveld: liefst drie teams die meedoen aan de KNVB vrijdagavond 7-tegen-7 competitie. Waar twee jaar geleden onze VR30+1 team als eerste Achterveldse team begonnen is, is er dit jaar ook een heren 35+ 7-tegen-7 team gestart.

En dan is er vanaf dit seizoen ook een compleet niet vrouwen team, met vrouwen die bijna allemaal voor het eerst voetbalschoenen aan hebben en hun debuut maken op de groene mat!

Waar de heren het met al hun ervaring wel denken te kunnen redden zonder training, pakken de beide vrouwenteams het serieuzer aan en trainen iedere woensdagavond onder de bezielende leiding van Alex Boersen. En dat werpt zijn vruchten al af, beide vrouwenteams voetbalden vrijdagavond vol passie, wat voor VR30+1 al een overwinning opleverde.

VR30+1.PNG

VR30+2 verloor helaas haar wedstrijden, maar kwam heel dicht bij hun eerste doelpunt. Tineke zag helaas haar schot op de paal belanden.

VR30+2.PNG

De heren bleken op hun ervaring te kunnen vertrouwen en bleven ongeslagen met twee overwinningen en twee gelijke spelen.

18fc5011-1127-4cee-9870-1be5d631f318.jpg

Vrijdagavond 7 oktober staat de volgende competitieronde op het programma. De heren zullen te bewonderen zijn op ons eigen Kerstens Sportpark. VR30+1 gaan in Scherpenzeel voetballen bij de Valleivogels en VR30+2 gaan op zoek naar hun eerste doelpunt bij CJVV in Amersfoort.