In memoriam: Bart van der Wal
dinsdag 7 juni 2022

Vorige week is zeer onverwachts Bart van der Wal op 41 jarige leeftijd overleden. Bart is in 2019 jeugdtrainer geworden van onze vereniging, toen zijn dochter Britney bij SV Achterveld kwam voetballen. Daarnaast trapte hij graag zelf een balletje mee bij onze interne 7-tegen-7 competitie op vrijdagavond.

Knipsel.JPG
Bart zoals we hem zo vaak zagen, op het veld aanwijzingen geven aan de kinderen.

Bart was een echt gedreven voetbaldier, heeft zelf jarenlang gevoetbald bij Amsvorde en is daar ook jeugdtrainer en scheidsrechter geweest. Bart kon ook uren over voetbal praten. Hij stond altijd klaar om te helpen, daar waar dat nodig was. Het best in zijn element was Bart op het veld met, dan genoot hij zichtbaar van het trainen en coachen van de kinderen. Dit seizoen wist hij met de JO11-2 zelfs kampioen te worden.

Knipsel.JPG (1)
Bart trots op zijn team op de platte wagen na het behaalde kampioenschap.

We wensen zijn dochters Daisy, Britney en Naomi, Natascha en familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.