Jacco Meurs blijft hoofdtrainer van de heren van SV Achterveld
maandag 4 januari 2021

Jacco Meurs zal ook komend seizoen hoofdtrainer zijn van de heren van SV Achterveld. Jacco heeft het uitstekend naar zijn zin bij onze club. De spelersgroep en de rest van de staf heeft een goede klik met Jacco en geven aan graag met hem door te gaan. Het bestuur en Jacco waren er dus snel uit om de samenwerking met een seizoen te verlengen.

Jacco kwam in de zomer van 2019 over van Bennekom 2, om in Achterveld aan zijn eerste klus als hoofdtrainer te beginnen. Zijn eerste seizoen werd helaas door de corona halverwege gestopt en ook het huidige seizoen is al na een paar competitiewedstrijden gestaakt en er zal dus geen volwaardig competitie kunnen gespeeld worden.

Jacco hoopt snel weer met de groep "normaal" te kunnen gaan trainen en dat er toch nog een competitie kan worden gespeeld, in welke vorm dan ook. Hij kijkt in elk geval er naar uit om volgend seizoen een normaal, volwaardig seizoen te kunnen draaien.

Foto: Bram van den Heuvel (Leusder Krant)