Jacco Meurs vertrekt bij SV Achterveld
zaterdag 11 juni 2022

Onze hoofdtrainer van de heren Jacco Meurs vertrekt bij onze vereniging en gaat volgend seizoen aan de slag in zijn eigen woonplaats bij vv Bennekom. Hij zal bij de eersteklasser assistent worden van de hoofdtrainer. Jacco was voordat hij naar Achterveld kwam al diverse jaren in de hoofdmacht van vv Bennekom gevoetbald. Daarnaast is hij een aantal jaren trainer van jeugdteams en het 2e elftal bij vv Bennekom geweest.

Jacco is altijd duidelijk geweest over zijn ambities. Maar Jacco heeft het ook altijd erg naar zijn zin gehad bij Achterveld. "Er was geen enkele reden Achterveld te verlaten, totdat ik door Bennekom werd benaderd", aldus Jacco. "Dat is mijn cluppie, ik vond dat ik deze functie niet kon laten lopen". Als bestuur gunnen we Jacco deze mooie kans om zich verder te ontwikkelen als trainer en willen we zijn ambities niet dwarsbomen.

We willen Jacco heel erg bedanken voor de drie mooie seizoenen (waarvan de eerste twee seizoen door corona helaas zijn onderbroken) en wensen hem heel veel succes toe met zijn verdere trainerscarrière. We zijn er trots op dat hij zijn trainerscarrière bij onze vereniging als hoofdtrainer is gestart en zijn ervan overtuigd dat Jacco in de toekomst bij nog meer hele mooie clubs op een hoog niveau aan het werk zal gaan!

Foto: Bram van den Heuvel