Joep, Stephan, Djania en Jamie pupillen van de week
maandag 21 maart 2016

Bij de thuiswedstrijden van onze eerste teams, bij zowel de mannen als de vrouwen, waren jeugdspelers te gast als pupil van de week.

Zondag 13 maart waren Joep Steenkamp en Stephan Bakkenes te gast bij de wedstrijd van het eerste herenteam tegen BFC.

Zondag 20 maart waren Djania Hopic en Jamie Rennes te gast bij de wedstrijd  van het eerste damesteam tegen Aurora.

Jamie_en_Djanja.JPG

Op beide wedstrijddagen werden de pupillen op de club ontvangen met een patatje en een drankje. Ze mochten bij de wedstrijdbespreking aanwezig zijn en met de spelers het veld op voor de warming-up.

Bij het betreden van het veld voor de wedstrijd door beide elftallen, mochten ze voorop met de scheidsrechter het veld oplopen. Voordat de wedstrijd begon mochten Joep en Stephan bij de heren en Djania en Jamie bij de vrouwen de aftrap nemen voor een shoot-out op het doel van de tegenstander. En dat de club nog beschikt over talent bleek op beide dagen, want er werd door alle pupillen gescoord!

Tijdens de wedstrijd mochten ze bij de trainer, leiders en wisselspelers van de eerste teams in de dugout zitten. Joep en Stephan zagen het 1e  mannenteam met 3-0 winnen. Tijdens een spannende wedstrijd zagen Djania en Jamie het 1e vrouwenteam met 1-0 winnen.

Kortom een spannende en leuke dag waarvan de pupillen bijzonder genoten hebben.