Mechan Groep blijft de jeugd van SV Achterveld sponsoren
woensdag 22 april 2020

Mechan Groep is al jaren verbonden aan onze vereniging als sponsor in allerlei vormen. In 2017 zijn hebben ze al onze jeugdleden voorzien van mooie trainingspakken en de leiders van coachjassen. Het is altijd weer een mooi gezicht om ons jeugdleden in die mooi fel oranje trainingspakken op de zaterdag richting het voetbal te zien fietsen. Maar ook mooi om als team er allemaal zo netjes uit te zien wanneer je een uitwedstrijd speelt. Voor leiders ook wel makkelijk, je kunt je eigen spelers altijd makkelijk herkennen op de vaak drukke zaterdagochtenden bij andere verenigingen.

We zijn verheugd dat de Mechan Groep het sponsorcontract voor de jeugd heeft verlengd tot de zomer van 2023 en onze jeugdleden en de jeugdleiders er dus op de wedstrijddagen keurig bij blijven lopen!

Simon Kram marketingmanager van Mechan Groep legt uit: " Als groot bedrijf binnen Achterveld willen we graag onze betrokkenheid met het sociale leven in Achterveld benadrukken. Daarbij hebben we heel bewust gekozen voor de jeugdelftallen omdat we talentontwikkeling en persoonlijke groei hoog in het vaandel hebben".

Mechan Groep is dé distributeur voor AGCO merken in Nederland. Vanuit Achterveld distribueren zij trekkers en werktuigen van de merken Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Fella en Challenger. Mechan Groep ondersteunt ruim 80 dealers met professionele marketing, verkoop, aftersales service, onderdelen voorziening en technische producttrainingen.