Oude talenten op weg naar nieuw avontuur: Vrouwen 7-tegen-7
woensdag 2 september 2020

SV Achterveld heeft er weer een nieuw team bij, het vrouwen 7-tegen-7 team. Dit team gaat deelnemen aan het KNVB 7-tegen-7 competitie, welke op vrijdagavond wordt gespeeld. Er wordt in een poule van vijf teams gespeeld, waarbij vijf vrijdagavonden in het najaar en vijf in het voorjaar de wedstrijden zullen worden gespeeld. Er zal iedere avond een klein toernooi worden gespeeld, waarbij alle teams tegen elkaar spelen.

Vrijdagavond 25 september zullen de dames van Achterveld hun officiële debuut maken, wanneer de eerste avond bij Wouderberg plaats zal vinden. Vrijdagavond 13 november zal er voor het eerst in Achterveld gevoetbald worden.

Dat het team, dat inmiddels uit 13 dames bestaat, het serieus aanpakt bleek vrijdagavond wel. Er werd een officiële startavond georganiseerd waarbij de initiatiefnemers Kelly, Merel en Esther hun plannen presenteerden. Zo konden de dames melden dat Spar Schouten als shirtsponsor is aangetrokken!

En niet onbelangrijk, er werd ook alvast geoefend op de 3e helft. Ook deze schijnt bij deze vorm van voetbal niet onbelangrijk te zijn...

Mocht het je ook leuk lijken om (weer) te gaan voetballen, neem dan contact op met Kelly, Merel of Esther of meld je aan door een mail te sturen naar ledenadministratie@svachterveld.nl.

Knipsel.PNG