Pietenfeest op onze club!
vrijdag 23 november 2018

Ook dit jaar hebben de Pieten weer een bezoek gebracht aan onze vereniging. Toen de kinderen aankwamen, zagen ze maar één Piet staan. Wat bleek, de andere Pieten hadden gehoord dat de kinderen bij SV Achterveld heel goed kunnen voetballen, maar de Pieten zelf kunnen nog niet zo goed voetballen. Dus waren ze een beetje bang.

Maar gelukkig kunnen onze kinderen ook heel goed zoeken, zo vonden ze nog vijf Pieten. Twee zaten zelfs op het dak van onze veranda!

11.png (1)

Twee Pieten hadden zich verstopt op het dak!

JO8-2.png

Natuurlijk lekker patat eten!

jo8-eten.png

De kinderen gingen samen met de Pieten leuke spellen doen, zoals het raden van een woord van chocoladeletters, Pietenschieten en het schoorsteenwerpenspel.

naamloos.png

Piet geeft even een warmingup.

9.png

Eerst een parcours afleggen met de bal (we zitten immers op voetbal!).

10.png

Daarna proberen een pakje in de schoorsteen te gooien!

8.png

Het was niet de bedoeling de echte Piet te raken, maar de plaatjes van de Pieten die in het doel hangen.

4.png

Wat voor woord zou je nu kunnen maken van al die lekkere chocoladeletters?

De Sint moest vanavond op tijd naar bed, omdat hij morgen ook al een bezoek brengt aan Achterveld. Maar hij had zijn grote boek wel meegegeven, zodat de Pieten toch nog wat over de kinderen konden vertellen.

3.png

Vol spanning luisteren naar wat Piet voorleest uit het grote boek van de Sint.

O8-2.png

Achterveld JO8-2

O8-3.jpg

Achterveld JO8-3

O8-1.png

Achterveld JO8-1

O9.jpg

Achterveld O9-1

De avond werd beëindigt met de heuse Pietendisco.

disco.jpg

7.png

Met dank aan onze Pieten en de organisatie door onze jeugdactiviteitencommissie: Ellis, Jose, Susan, Anita, Jolanda en Koen was het ook dit jaar weer een zeer geslaagd feest!